Inscripcions obertes
Congrés 100% presencial
Inscripcions gratuïtes fins a completar aforament

18/06/25
13a edició
100
%
Presencial
PREGUNTES FREQÜENTS
A on tindrà lloc el Forum TurisTIC?
TBS Education. Carrer de Veneçuela, 116, Barcelona.
Transport públic:
- Bus: H14, V29, B25, B23
- Metro: L4 Fòrum | Selva de Mar
- Tram: T4 Selva de Mar | T5 i T6 Alfons el Magnànim
Quin és l'horari de l'esdeveniment?
Acreditacions obertes a partir de les 8:45h.
Inici ponències 9:30 h
Finalització ponències 17:30 h
Quin cost tenen les entrades?
L’accés al Forum TurisTIC és gratuït.
Què he de fer quan arribi al congrés?
Un cop realitzi la seva inscripció al congrés, rebrà en el seu correu un email de confirmació que inclou la seva entrada personalitzada (inclou codi QR). En cas que no rebi aquest correu, revisi la seva safata d’spam. Si no ha rebut aquest correu de confirmació, enviï un correu a events@eurecat.org.
Un cop arribi a l’Auditori del TBS, adreci’s al taulell de registre i mostri en el seu mòbil l’entrada personalitzada perquè puguem fer la lectura del QR. Per confirmar la seva identitat, li demanarem algun document oficial que l’acrediti.
Es podrà seguir en streaming?
La 13a edició del Forum TurisTIC és 100% presencial. No es podrà seguir el congrés en streaming.
Hi haurà wi-fi gratuïta?
Sí.
Hi haurà servei de traducció simultània?
Totes les presentacions seran en l’idioma original del ponent (català, castellà o anglès). L’organització oferirà servei de traducció simultània als assistents.
Els àpats estan inclosos?
Sí, els àpats estan inclosos a la seva inscripció. Durant el congrés oferirem servei de cafè durant les pauses del matí i un dinar a peu dret al final de les sessions del matí.
Es podrà accedir als contiguts en diferit?
Sí, després de la celebració del congrés, totes les presentacions registrades estaran accessibles al web: Forum TurisTIC
Si tens altres dubtes
Informació general sobre el congrés | Inscripcions
events@eurecat.org