Patrick-Torrent_2

5 minuts de compromís: Síntesi territorial per a un turisme regeneratiu

Horari: de 14:00 a 14:05 h
Tancament de les sessions del matí a càrrec del Sr. Patrick Torrent, director executiu de l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya

Trajectòria Professional

El Sr. Patrick Torrent és llicenciat en Psicologia Industrial per a les Organitzacions per la Universitat de Barcelona i Llicenciat en Dret per la UNED, amb formació en Direcció de Màrqueting pel Centre de Desenvolupament Directiu d’ESADE, i en Direcció de Sistemes d’Informació per Màster Associates.

De 2005 a 2009 va ser Subdirector General del Consorci Turisme de Catalunya i Subdirector de l’Agència Catalana de Turisme des de 2010 quan es va crear fins a 2013. Actualment és Director Executiu de l’Agència Catalana de Turisme.

Ha participat activament en la creació de la nova Agència Catalana de Turisme i ha impulsat la definició de tres Plans Estratègics de Turisme a Catalunya. També ha coordinat dos Plans de Màrqueting Turístic de Catalunya.

Ha estat professor associat en diferents universitats i ponent i organitzador de diversos simposis, seminaris, tallers i fòrums centrats en el turisme i la seva comercialització.

Des del 2015, el Sr. Torrent ha representat Catalunya a NECSTouR. Del 2015 al 2021, ha ocupat la Presidència i actualment ocupa la Vicepresidència executiva d’aquesta xarxa que aplega 45 autoritats regionals de turisme i 39 organitzacions associades. Des del 2025, com a representant permanent de NECSTouR, ocupa la Presidència dels Membres Afiliats d’ONU Turisme.

Xarxes socials